.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نشست هاي رایحه خوش خدمت ، دور از چشم جبهه متحد اصولگرايي
اين تشكل حتي در برخي از شهرستان ها افرادي را جهت کاندیداتوری شناسايي كرده و با برخي نيز صحبت هايي داشته است و گویا می خواهد با اینگونه رفتار ها ، سایر اصولگرایان را دور بزند و ...
نشست هاي رایحه خوش خدمت ، دور از چشم جبهه متحد اصولگرايي

اين تشكل حتي در برخي از شهرستان ها افرادي را جهت کاندیداتوری شناسايي كرده و با برخي نيز صحبت هايي داشته است و گویا می خواهد با اینگونه رفتار ها ، سایر اصولگرایان را دور بزند.
عليرغم همه تاكيدات گروه ها و تشكل هاي اصولگرا برای حرکت همسو و دستيابي به وحدت جهت ارايه فهرست واحد در انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي ، برخي  گروه هاي عضو اين جبهه فعاليت هاي انتخاباتي مستقل و البته مخفیانه خود را آغاز کرده اند .

يك عضو جبهه متحد اصولگرایی  در اين باره به خبرنگار عصر ايران گفت كه تشكلي كه از آن با عنوان "رايحه خوش خدمت" نام برده مي شود عليرغم اينكه خود را هماهنگ تر از گروه هاي ديگر با جبهه متحد اصولگرايي نشان مي دهد خود به صورت پنهاني نشست هايي را درباره انتخابات مجلس هشتم برگزار مي كند.

وی افزود: اين تشكل حتي در برخي از شهرستان ها افرادي را جهت کاندیداتوری شناسايي كرده و با برخي نيز صحبت هايي داشته است و گویا می خواهد با اینگونه رفتار ها ، سایر اصولگرایان را دور بزند.

به گفته وی عليرغم تعهد اخلاقی و سیاسی همه تشكل هاي اصولگرا به جبهه متحد اصولگرايي ، قطعا اين گونه حركات مي تواند مشكلاتي را براي جبهه متحد ایجاد کند زیرا از یک سو باعث نهادینه شدن بی اعتمادی در میان اصولگراین می شود و از دیگر سو ، با تعدد لیست های منتسب به اصولگرایان ، رأی دهندگان طرفدار اصولگرایان دچار تشتت می شوند و با تقسیم آرا ، امکان پیروزی رقیب فراهم می آید و این یعنی وداع جریان اصولگرایی با مجلس هشتم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.